csütörtök, június 26, 2008

Bye bye Brüsszel, Helló Budapest!

Jovunk, megyunk. Elindulunk, megerkezunk. Donteseket hozunk. Eljuk az Eletunket.
A Chili es Vanilia mai nappal satrat bont brusszeli konyhajaban, es attelepul Budapestre. Ez peldaul azt is jelenti, hogy a jovoben a kedves olvasok nagy valoszinuseggel kevesebb kagylo, garnela es hal iranti lelkesedesrol ertesulnek majd. Vagy Jean-Philippe Darcis fenomenalis passiogyumolcsos pralinejarol is kevesebb szo esik. Gyakrabban koszonnek majd vissza ellenben a Nagycsarnok es mas piacok kinalatabol keszitett fogasok. Persze, ujonnan fel kell fedeznem magamnak mindent, biztos sokszor fogok racsodalkozni nyilvanvalo dolgokra.
Terveim szerint minden megy tovabb, ha az elso hetekben valoszinuleg egy kicsit talan lassabban is, amig beuzemelem az uj eletem. Konyham mar van.
Nagyon szepen koszonom az eddigi eveket, es mindenkit sok szeretettel varok a tovabbiakban. Mielott meg belekezdek Budapestbe, egy regi nagy adossagomat is rendezem - annyian kernek brusszeli ettermi tippeket, hogy ezeket mindenkeppen potolom.
Az e-mail cimem mostantol chiliesvanilia@gmail.com
VISZLAT, BRUSSZEL! Pici konnycsepp.

Címkék: , ,


 

 

29 hozzászólás:

Blogger Zsuzsa szerint...

Nahát! :) Welcome home!

8:33 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Gyere-gyere! Várunk haza!!!

8:40 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Hú de izgalmas! Sok sikert a beüzemeléshez!

9:01 du.  
Blogger Millie szerint...

Eddig is imádtam a blogod, most pedig külön kiváncsi vagyok, milyen lesz a magyar (rög)valóságban. :-D

9:12 du.  
Blogger Grenadine szerint...

Isten hozott itthon! :)

9:13 du.  
Blogger István Bagi szerint...

hah :)
akkor talán könnyebben tudok neked gombát adni :)

9:30 du.  
Blogger Dolce Vita szerint...

üdv itthon!

9:32 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Isten hozott! Erre tényleg kíváncsi leszek!

9:47 du.  
Blogger Horasz szerint...

Welcome back! :)

H.

10:01 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

kikiabáltam a pasimnak hogy "kééépzeld, Chili hazaköltözik Brüsszelből!"
erre ő:
"elment az esze?"
:o)))
szóval igazán sok sikert budapesthez, remélem jobban fogod itt érezni magad mint mi ;-)

10:42 du.  
Blogger endivia szerint...

Húú, dejó! Sok szerettel várunk haza! Bár majd kifúrja sz oldalam, hogy, de nem ütöm bele az orrom :)

10:50 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Hűűűha! Lelkesen várom a hazai írásokat (is)!

LepkePillangó

11:57 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Hű, ha csak ez hiányzik ahhoz, hogy ne legyen itthon honvágyad, most találtam egy tuti boltot egy étteremhez csapva.
Valszeg én vagyok lemaradva, de imádtam, hogy egy félhalott polippal szemeztem (utálom), amíg fel nem tűnt az idegen ajkú szakács sapkástul (imádtam), álmodoztunk egy sort a fellelhető tonhalakról, majd kértem két kiló feketekagylót, ő meg kimérte.
Ezt akkor kezdem megbánni, amikor az eladottak elkezdetk hisztizni, hogy márpedig azt a tuti kis hínárt nem adják.
...
Én nyertem.
Nem hittem, hogy otthon is lehet reprodukálni a - horvát tengerpart bunkóságait ellensúlyozandó - helyben termett fekete és/vagy zöldkagyló csodáit. Ha már mindegyik utánadharapott, imádani fogod a főzést.
Izmosak, szépek és azt rax rájuk, amit akarsz. EB idején kívánhat még valaki valamit?

3:26 de.  
Blogger Fűszeres Eszter szerint...

Először akkor is sokkoló lesz, ha gyakran jártál haza eddig is.
De szerintem nekünk mindenképp nyereség :-)

7:37 de.  
Blogger Éva szerint...

ha örülsz, hogy ott hagyod Brüsszelt, veled örülök; ha szomorkodsz miatta, veled szomorkodom. nagyon kíváncsian várom a magyar valóságban íródó posztokat. isten hozott!:)

8:06 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

Oh Chili!
Egyik szemem sir a masik meg nevet. En a szomszedba lakom Hollandiaba es rengeteg inspiratiot kaptam Toled.Biztos vagyok,hogy nem zsirban csopogo pacalokrol fogsz irni hanem minosegi etelek.
Tovabbi sok sikert es varjuk a folytatast! Az Otthont az ember a sziveben hordozza barhol is lakik.
Ildiko

9:04 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

Én is nagyon örülök, hogy jössz haza, de átérzem a szomorúságod is, külföld mindig is varázslatos lesz. De bármennyire is jobb odaát, mindig itton a legjobb. Kiváncsisággal várom a felfedezéseidet és élménybeszámolóidat! :)
Aliz

9:17 de.  
Blogger Gourmandula szerint...

Sok örömöt kívánok a régiúj itthoni életedhez! Isten hozott újra itthon. :) d

9:50 de.  
Blogger Lila Füge szerint...

csak nem lesz itthon olyan rossz :) bár én is kedvelem brüsszelt. üdv itthon!

10:44 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

Légy nagyon boldog otthon! Berlinből kívánjuk. Nagyon kíváncsian várjuk milyen inspirációkkal lepsz meg bennünked az új konyhádból.
És ha gond van, "bújj bele a piros cipődbe!!!"

7:25 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Párom pontosan úgy reagált, mint Mirwen pasija. De nekem is leesett az állam! Sok türelmet a berendezkedéshez, a hazatéréshez. Legalább felfedezi helyettem is valaki a jó helyeket ott (is), s lesz hosszú listám látogatáskor, amivel futkoshatok.

Szívből kívánjuk a lehető legjobbakat!

5:16 du.  
Blogger VOKinga szerint...

Kívánom, hogy érezd Magad nagyon jól itthon!

Nagyon örülök én is Neked -már csak számító, önző érdekből is. :)

6:21 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Még mindig áll az ajánlat: ha kell, jövök zöldséget pucolni.
Kívánom, hogy vágyaid teljesüljenek Bp-en.
sok üdvözlet a Brandenburgi kapu közeléből

9:26 de.  
Blogger Unknown szerint...

szeretném javasolni,h. egyszer látogasd meg kedvenc Bosnyák piacomat is!!4 én imádom, főleg hátul a termelői részt, még ha olyan különlegességek nincsenek is mint a nagycsarnokban, klassz :D

1:28 du.  
Blogger chili&vanilia szerint...

Nagyon nagyon szépen köszönöm a jókívánságokat! Egyelőre beszippantott a "beüzemelés", remélem, hamarosan régi kerékvágásban tudok jelentkezni.

5:58 du.  
Blogger Zsófi szerint...

De jó! Én is épp most költözködök haza Budapestre, egyelőre nagy lelkesedéssel.

11:13 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

juj, hát ez érdekes fordulat, sok sikert a visszailleszkedéshez :)

9:51 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

azért hazaköltözni valahonnan, ahol évekig éltél, az sosem egyszerű (én csak féléveket éltem máshol pedig, de el tudom képzelni). viszont bátorításul: az eddigi postjaidból nem az tűnt ki, hogy ne tudnád az itthoni csíziót :)

8:25 de.  
Blogger anna szerint...

sztem pont jokor jossz vissza
a piacon udvozolni fognak am az oszibarackok meg a meggyek, meg a kovaszolni valo uborkak, tokjo lesz

3:56 de.  

Neked is van véleményed?

<< Főoldal