szombat, december 10, 2005

Szerénytelen gyorsjelentés -nyerő sütirecept

Csak egy gyors hír, amit szeretnék megosztani, mert úgy fel vagyok dobva! Tegnap amikor késő este hazajöttem, észleltem, hogy rohamosan megnőtt a blogom nemzetközi forgalma. Ez azért egy szokatlan esemény, tekintettel arra a kis apróságra, hogy ugye magyarul írok. (Egészen meglepő módon egyébként ennek ellenére van néhány nagyon kedves, rendszeresen meglátogató külföldi olvasóm). Szóval, hamarosan kiderült az oka: a legutolsó virtuális nemzetközi gasztroblog eseményen, amelynek a karácsonyi aprósütemény volt a meghirdetett témája, és amelyen most kivételesen szavazni is lehetett, beszavaztak a legjobbak közé. Összesen 107 résztvevő volt az egész világról és 152 receptet jelentettek meg. Aztán a résztvevők szavaztak, hogy mely receptek tetszettek a legjobban és a 12 legjobb egy igen vicces szakácskönyvet nyert. Úgyhogy nekem is hozza majd remélem hamarosan a postás Kanadából..
A nyertes receptem pedig ez a fahéjas linzerkarika narancskrémmel.
És aki szeretne tobzódni további 152 jobbnál jobb cookie azaz aprósüti recept között, az itt és itt tud válogatni. Itt pedig a 12 nyertes recept.
Jó sütögetést mindenkinek!

Címkék: ,


 

 

3 hozzászólás:

Anonymous Névtelen szerint...

gratulálok! világbajnoknak is tűnik nekem az a sütirecept, de ki is fogom ám próbálni hamarosan. :-)

(és ha megengeded, kilinkelnének az oldalamra. ugye, megengeded?? :-))

1:23 du.  
Blogger chili&vanilia szerint...

Köszönöm szépen!
Gergő, vigyázz mert a végén tényleg azt kapsz:)

Lappantyú,
naná, my pleasure!Hamarosan nálam is felkerülnek a magyar linkek. csak kicsit küzdök még a technikával..

1:40 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Mondtam, hogy ezt is csinálnod kell majd karácsonyra ! Díjnyertes süteményt még úgysem ettem... :)

sz

10:13 de.  

Neked is van véleményed?

<< Főoldal