hétfő, december 12, 2011

Vaníliás-mandarinkrémes szelet

Ladies First -ezek a nők többet akarnak... Először egy szuper interjút készítettek velem, most pedig az Adventi Sütinaptárba kértek tőlem receptet, amelyet természetesen örömmel adtam is.

Vaníliás-mandarinkrémes szelet -a receptért klikk a nőkhöz.

Ne feledjétek, hogy az idei évi Sok Kicsi akción még december 14-ig lehet venni az ezerforintos sorsjegyeket a fantasztikus gasztrotombolán, csodás nyereményekért! Már 1,7 millió Forintnál tartunk, de jó lenne még a végére beerősíteni!

Címkék: ,


 

 

7 hozzászólás:

Blogger Nóri szerint...

Ez a ribizlikrémes kistesója, ha jól látom.
Napok óta valami olyan lebeg a szemem előtt, hogy mandarin curdot kéne csinálni, és valami...fehéresre, könnyűre tenni. Piskótára? Valami elütő textúrájú dologra. Lehet abból is curd, ugye?
A ribizlist amúgy szerettem, kicsi, laktató falatok, jó.

11:35 de.  
Anonymous Rita szerint...

Szeretném megkérdezni, hogy más is járt-e így, mint én, mivel ez hajaz a lemon bar receptre, itt is biztos így járok majd. A lemon bar szeletet többször is megsütöttem, és mivel a krémet az előírás szerint jól felhabosítottam, sülés közben feljött a habréteg a tetejére és megbarnult. Finom lett, csak épp barna, de nem azért mert túlsütöttem, hanem mert a hab nagyon hamar pirult.

9:05 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Meg lehet ezt a sutit sutni ket nappal karacsony elott vagy frissen jobb? A mandarinnak tartositoszermentes kellene lenni?

11:32 du.  
Blogger KA szerint...

Nekem sem sikerult a legjobban a lemon bar recept, pedig mar tobbszor sutottem.. 20 perc a kremnek nem eleg, hutos utan is teljesen hig a belseje. Ha tovabb hagyom, barnul a teteje. Orulnek, ha segitenetek, mert nagyon szeretem az izet. Mit csinalok rosszul?Koszonom.

12:32 du.  
Blogger nikimanó szerint...

légyszi légyszi valahova tedd ki, kedvencem volt de most nem működik a link. nekem mindig szuper lett!

1:52 du.  
Blogger Unknown szerint...

Kedves Zsofia!!
Nagyon szerettem ezt a receptet, de most nem talalom. Ha megvan meg valahol, akkor le tudnad nekem, nekunk irni?
Koszonom:)
Krisztina

12:31 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Sziasztok!

Végre megtaláltam:
http://amalnahab.blogspot.hu/2012/01/mandarinkremes-szelet.html

Ez a kedvencem. Most kinyomtatom és bekeretezem.

Zoli

11:32 du.  

Neked is van véleményed?

<< Főoldal