hétfő, február 15, 2010

Nevető séfek

Fotó: Miklóska Zoltán
Holnap, azaz kedden jelenik meg a Superbrands Toplista Gasztronómia 2010 magazin (amelyben főszerkesztőként működtem közre), ennek alkalmából szeretném bemutatni ezt a fotót, amely a kiadvány összes képe közül a top favoritom. Olyannyira, hogy azt a kulisszatitkot is elmesélem, hogy amikor a magazin művészeti vezetőjével, Annával, hosszú hosszú napokon, hétvégéken és estéken át bent ültünk a szerkesztőségben, akkor engem mindig az éltetett, hogy a munka végén megnézhettem ezt a fotót. Ez volt a bónusz kép, jutalomként minden nap végén megnyithattam "a nevetőset". A kiadványban ez a kép nem szerepel, ennél egy komolyabb változatot választottak. Maga a fotózás (még január elején) is vidám hangulatban telt, azt hiszem, ez átjön a képen.

Balról: Pesti István, Litauszki Zsolt, Cseh János, Segal Viktor, Takács Lajos, Mihályi László, Pethő Balázs, Bíró Lajos, Bicsár Attila
A magazin egyébként sok mindent tartalmaz, ami gasztronómia: legjobb piacokat, üzleteket, henteseket, szakácskönyveket, csokoládéboltokta, éttermeket, stb. és újságárusoknál lehet majd kapni.

Címkék:


 

 

17 hozzászólás:

Blogger Szlávik Zoltán szerint...

hali

hol lehet majd kapni ezt a kiadványt?

zoli

10:59 de.  
Blogger chili&vanilia szerint...

holnaptól újságárusoknál

11:01 de.  
Blogger ehran szerint...

CV: Egy valamit nem találtam az előrendelési oldalon, pedig nem lenne rossz, ha ott lenne: az árát. Megrendeltem így is, mert bízom benne, hogy nem lesz horror, de szerintem sokakat visszatarthat a rendeléstől a hiánya.

11:27 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

A napokban láttam Dining Guide nyitólapján, nagyon tetszett.
LepkePillangó

11:50 de.  
Anonymous nemisbéka szerint...

Ehran, ha a képre nagyításom nagyjából működik 1480 Ft-nak kell lennie :) (de nem esküszöm meg rá).

2:36 du.  
Blogger ehran szerint...

nemisbeka: Hát le a kalappal, én is próbálkoztam, még képszerkeszővel, és +élesítéssel is, de addig jutottam, hogy 1000valamennyi. :) Köszi!

4:15 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

ÁÁ, még mindig nincs az ujságosnál :(

Kukkantsatok be ide is:

www.etelfutar.co.cc
www.halozatok.co.cc
www.nyomtatok.co.cc

2:58 du.  
Blogger Unknown szerint...

Szia!

Én ma végre találtam az újságosnál, de képzeld hiányzik 10 oldal... a 15 oldal után a 26-os oldal jön....:(( így pont hiányzik a séfes kép...

Remélem ez csak az én balszerencsém, és mások szerencsésebbek voltak...


De ez a malőr nem von le az értékéből, nagyon tetszik, igényes, tartalmas!! Én már ki is olvastam!

Gratulálok!

11:08 du.  
Blogger chili&vanilia szerint...

ajaj, ez nem jó hír! köszi, hogy szóltál, jelentem is a kiadónak.

11:14 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Szia!
Nagyon tetszik a kiadvány, voltunk a Hertelendy kastélyban, amit ti is említetek mint uj lehetséges csillagot , hát megéri elmenni.
Jó lett volna több vidéki kitekíntés az újságban de így is szuper.

11:56 de.  
Blogger gab szerint...

Gratulálok! Pénteken megláttam az újságosnál ezt a képet és ezért vettem meg az újságot. Végre egy gasztro lap amiben remek és ötletes fotók vannak.

10:22 du.  
Blogger Pomme Pomme szerint...

Én is úgy jártam, mint Kata. :( De szerencsére megvan az újságostól kapott blokk, majd a hétvégén visszamegyek reklamálni, mert engem érdekelne az a 9 oldal.

10:54 de.  
Blogger chili&vanilia szerint...

ha ilyen példányhoz juttok, ha bejöttök szerkesztőségbe (Király u.16.), ingyen kicseréljük!

11:28 de.  
Blogger Pomme Pomme szerint...

Köszönöm! Az újságos egyenlőre közelebb van, de ha náluk nem járnék sikerrel, akkor jövő héten megkérem a férjemet, hogy látogasson meg benneteket.

10:09 du.  
Anonymous Szigi szerint...

Gratulálok a kiadványhoz, élvezettel olvastuk a feleségemmel! :)

7:17 du.  
Blogger Pomme Pomme szerint...

Sikerült kicserélnem az újságot. Gratulálok hozzá, nagyon jól sikerült, színvonalas kiadvány lett! Hasonló jó újságokat neked szerkesztőként, nekünk olvasóként! :)

9:53 du.  
Blogger Ginger szerint...

Én is gratulálok a kiadványhoz! Szerintem ránkfért már egy ilyen gyűjtő kiadvány. Informatív, színvonalas és emberközpontú. Rádöbbentett, hogy mennyi változás, fejlődés történt nálunk gasztro fronton az utóbbi pár évben. Mi egy kis brit cukrászdát készülünk nyitni. Nagyon inspiráló és izgalmas volt olvasni a szakmai sikereiről!

12:53 du.  

Neked is van véleményed?

<< Főoldal