szerda, október 12, 2011

Mazsolás-almás zsemlepuding

Crumble, máglyarakás, és almakompót fúziója. Narancsos, savanykás-édes, szirupos alma és vajas zsemle (lehetne kalács, briós, croissant, kenyér, stb.) rétegezve. Ezek aztán összekeverednek, egymásba sülnek, a végeredmény pompás.

Igazi őszi, borús napokra való desszert, amelyhez általában minden alapanyag megtalálható otthon. Savanykás almát érdemes hozzá használni, a zöldalma például tökéletesen megfelel. Lazára felvert tejszínhabbal, kikevert mascarponéval, vagy vaníliafagylalttal ajánlom.

A teljes recept itt:

Mazsolás-almás zsemlepuding

Címkék: ,


 

 

9 hozzászólás:

Anonymous Névtelen szerint...

szia,
érdeklődnék, hogy a kikevert mascarpone mit jelent? mivel kell kikeverni? egyébként szerintem tökjó a recept, mindenképp kipróbálom. köszi. Virág

1:35 du.  
Blogger Roza szerint...

Nekem tetszik:)

6:59 de.  
Blogger Jandi szerint...

Szia Zsófi! Elkészült:))) és nagyon fincsi! Mivel a gyerkőcök nem szeretik a mazsolát, annyit változtattam a recepteden, hogy kandírozott narancshéjkockákat és aszalt cseresznyét raktam bele. Az itt-ott kibukkanó piros gyümölcsre mindenki vadászik:) Köszi! Andi

7:14 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Isteni finom lett, pillanatok alatt eltunt a duplaadag. Kicsit modositottam a receptet- narancsle helyett frissen facsart grepfrutle kerult a labasba, kicsivel tobb cukorral. Szinten beledobtam a fagyasztobol nemi erdei gyumolcsot, es igy majdnem rebarbaraize es elenkvoros szine lett a gyumolcsmixnek. Hatalmas sikere volt :)

4:21 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Szia Zsófi! Nem működik a link, fel tudnád tenni a receptet?
Köszi, Kata

9:00 de.  
Blogger lizpbada szerint...

Szia, en sem tudom elerni a receptet - kerlek tedd fel a blogra vagy kuldd el e-mailben, pls!
Koszonom,
Zsoka
lizpbada@gmail.com

7:55 du.  
Blogger kriszta szerint...

Szia Zsófi, én is megcsinálnám,de nem található a sió honlapján :-(
Kriszta

2:03 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Én is kiváncs i lettem, de a linken semmi nincs :( Tedd fel kérlek az oldaladra!

2:25 du.  
Blogger ManduLee szerint...

Igen, én is keresem a receptet, de nincs ott:(

7:49 du.  

Neked is van véleményed?

<< Főoldal