kedd, június 21, 2011

Milyen fagyigépet vegyünk?


Rengeteg kérdés jött e-mailen fagylaltgép vásárlással kapcsolatban, ezért előtúrtam ezt a jó régi (2007-es!) írást, amelyben anno összefoglaltam, hogy mit érdemes átgondolni a gép vásárlása előtt.




Egyébként, az én gépem most hat éves, és úgy látom, hogy idén kell lecserélnem. Igazából, ha most lenne rá büdzsém, és helyem, akkor olyan motorosat vennék, aminek a tartályát nem kell mélyhűtőbe tenni. Csak hogy, láncban tudjak gyártani mondjuk vaníliafagyit és feketeribizli sorbet-t.



 

 

6 hozzászólás:

Blogger Száva szerint...

Nagyon szépen köszönjük! :)))

12:58 du.  
Blogger gondaanyu szerint...

Ma kaptam meg egy Hauser IM 140-est. Már a fagyasztóban van, most töröm a fejem mi is legyen az első? Valószínűleg konzervatívan egy vaníliással kezdek.

1:43 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Zsófi, köszi a fagyigépes ajánlót! Már csak egy kérdésem van. Amikor tejszínt írsz (pl. sós karamella fagyi), használhatok főzőtejszínt, vagy ne cicózzak a 10%-os zsír eltérésen?
(másik) Zsófi

1:51 du.  
Blogger chili&vanilia szerint...

ne cicózzál:) ne főzőtejszínezzél. házi, vagy min.30% zsírtartalmú habtejszín. vagy sorbet gyümölcsből:)

1:58 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Köszi, én a Kenwood mixerhez való tartozékot használom, az másfél literes, de gondolkodom még egy literes gép beszerzésén, mert a másfél liter nálunk egy huzatra elfogy. Valóban a saját motors lenne az ideális, de elég húzós ára van. gigi

7:46 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Ja, és csatlakoznék én is, a főzőtejszínt felejtsétek el. A jó házi tejszínnel főzni is lehet :-D gigi

7:47 du.  

Neked is van véleményed?

<< Főoldal