péntek, március 04, 2011

Megjelent!

A kiadvány mától kapható az újságárusoknál. A címlap színe ne tévesszen meg senkit, élőben nagyon másképp néz ki, ugyanis rikító neon narancssárga (csak azt interneten állítólag nem lehet reprodukálni.)

Ezen dolgoztunk az elmúlt hetekben jó sokat, remélem, tetszeni fog! Van benne megint sok minden, ami a tavalyiban, éttermek, séfek, interjúk, rengeteg szép fotó, meg persze számos újdonság. Néhány személyes kedvencem a magazinból:

- Kérdéslánc: 17 étteremtulajdonos kérdése és válasza egymáshoz
- A következő séfgeneráció -magyar fiúk Michelin-csillagos éttermekben
- Apák és fiúk: hét család egy fotón
- 8 séf, 8 rakott burgonya
- 5 cukrász, 5 gesztenyepüré
-Interjú egy new york-i fűszerguruval
- A világ öt legjobb evővárosa
- Daniel Spoerri és az Eat Art
-Kis László és fia, a terézvárosi szikvizes (ez a kedvenc fotóm)
-A legjobb borbárok (DropShop!), a legjobb koktélbárok (Boutiq' Bar!)

és így tovább.

Fogadjátok szeretettel.

 

 

19 hozzászólás:

Blogger Reni szerint...

remélem hamarosan hozzám is ideér! már nagyon kíváncsi vagyok rá!

10:43 de.  
Blogger speed szerint...

ezt csak rendelni lehet, vagy valahol offline is kapható?

11:54 de.  
Blogger Kovács Judit szerint...

meg lehet rendelni valahol, es ha igen, postaztok-e ausztriaba? köszönöm a valaszt!

1:14 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Amit megrendeltem, mikor szállitják le?
gambas

2:23 du.  
Anonymous Giuseppe szerint...

Megvettem. :)

10:45 du.  
Blogger Anais szerint...

én is, én is! :)

12:01 de.  
Anonymous Benenn szerint...

Jaj, Zsófi, ez milyen lehangoló. :(

8:39 de.  
Anonymous Benenn szerint...

Mármint hogy az előző kommentem nem jelent meg.

8:43 de.  
Blogger chili&vanilia szerint...

Igen, nem is ertem, hogy, miert, pedig emailben nekem megjelent, es ugy szerettem volna ra reagalni, mindig neztem itt, hogy hatha faziskesessel megjelenik. Szoval, a cim fajo hianyaval teljes mertekben egyetertek. A masikkal is reszben. Az van, hogy egy ilyen kiadvany csapatmunka, ilyenkor ( pl. sajat konyvvel ellentetben) nem az en szemelyes izlesem, velemenyem a mervado a kulcsin tekinteteben. Azt a celjat, minden esetre, hogy feltuno legyen, bizonyara elerte. Az en asztalom a tartalom, azert barmiert tartom a hatam:)

10:58 de.  
Blogger chili&vanilia szerint...

Speed, ujsagarusoknal kaphato
A dining guide oldalan meg lehet rendelni, szerintem kulfoldre is postaznak
Gambas, szerintem par napon belul, de rakerdezek ezekre

11:00 de.  
Blogger Gicus szerint...

Én már tegnap megvettem! :D

9:51 du.  
Anonymous Benenn szerint...

A tartalom teljesen rendben van. :)

6:27 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

nagyon tetszik a színe, nem lehet szem elől téveszteni:):)
még sok ilyet
további munkához sok sikert és kitartást

4:51 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

nagyon tetszik a színe, nem lehet szem elől téveszteni:):)
még sok ilyet
további munkához sok sikert és kitartást

4:51 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Nagyon igényes kiadvány! Megérte a rengedteg munka! Gratulálok!

Daniella

8:26 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Ja, és úgy látszik, nekem is kellene egy jó szerkesztő. :o)

8:29 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Hol lehet kapni Budapesten, mert eddig vagy öt helyen kerestem és sehol...?

5:38 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Köszi.
Tegnap előtt - csütörtökön - végre megérkezett.
gambas

7:11 de.  
Anonymous peroni szerint...

Szia Zsófi!
Szeretnék gratulálni a kiadványhoz, igényes, tartalmas...nem tudtam letenni!Már a barátaim is megvették:)))!

7:59 de.  

Neked is van véleményed?

<< Főoldal