csütörtök, április 05, 2012

A torta

Fotó: Nagy Balázs



Ezt a tortát készítette nekem Lengyel Józsi a tegnapi tízezres koccintásra. Mit is mondhatnék, természetesen oda és vissza voltam, micsoda munka! Nagyon szépen köszönöm!

Mivel a torta reggel érkezett Győrből Budapestre, amikor a DiVino még nem volt nyitva, a majdnem szomszédos Borkonyha éttermet kértem meg, hogy délutánig fogadják be. Ekkor lazán, egyedül átsétáltam, hogy átvigyem a helyszínre. Tamás, az étterem vezetője kikerekedett szemekkel kérdezte, hogy ezt komolyan gondoltam-e. A torta, és a mousse-desszertek mellé, amelyeket Józsi ajándékba küldött, kaptam ugyanis még négy kísérőt, hogy egyáltalán át tudjam vinni a desszerteket a Bazilikához, a DiVino-ba. Ekkor pillantottam meg a tortámat először.

A torta design-ját teljes mértékben Józsi fantáziájára bíztam, annyi kérésem volt, hogy nem legyen esküvői jellege, és ne legyen túl drámai, inkább játékos. Józsi tegnap már jelezte, hogy azért "kicsit drámai" lett. Nem is bántam, ennyi dráma végül is jöhet. Józsi a blogján itt leírta, hogy miért ezt készítette (meg a pontos ízeket is), nagyon nagy örömöt szerzett vele. (És kivételesen azért tettem fel olyan képet, amin én is rajta vagyok, hogy lássátok, mennyire személyre szabottak a tortái)

Köszönöm szépen Lengyel Józsinak még egyszer, valamint a DiVino-nak a szuper helyszínt. És persze mindenkinek, aki ott volt.

Az ünneplést ezennel lezárom, jönnek a receptek, holnap egy nagyon jó, pofonegyszerű húsvéti "kalács", amelynek a tésztájában túró van, és a amelynek készítettem egy fiú- és egy lány változatát.


 

 

5 hozzászólás:

Blogger Horváth Zsuzsi szerint...

Hú, ez a torta vmi fantasztikus! és Zsófi, szuper a göndör hajad! :)

7:39 de.  
Blogger Nyúl szerint...

Azt a leborult szivarvégit! Bár nem ismerlek személyesen, de a blogbejegyzéseid és a tv-ben hallott hangod alapján ez te vagy torta alakjában. Józsi egy zseni, nemkérdés. :O

:D
grat a lájkokhoz!

9:43 de.  
Blogger Nóri szerint...

Bakker, szóval ő Nagy Balázs... Ősszel mesélte az édesapja, hogy képzeljem, lakik egy gasztroblogger csaj velünk szemben az utcában, oda segített Bazsónak felvinni a fényképész cuccokat: M. Zsófi, tudom-e, ki az? :)
Jó, hogy raktál fel képet, legalább tudjuk, hogy néznél ki, ha torta lennél.
Dóra volt olyan bátor, hogy megkóstolta a virágot. Mit egy kis fekete művirág egy már bármelyik napos kismamának...:)

10:21 de.  
Blogger Laurendilla szerint...

Zsófi! Nagyon jól éreztük magunkat, a torta a mousse-ok és a bor is isteni volt. Nem beszélve a helyről. Gratulálunk még1x és még legalább tízszer ennyi lájkot! :)
Maya

6:18 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

Ez a torta gyönyörű lett, és valóban pontosan illik Zsófihoz! Gratulálok mindkettőtöknek! Továbbra is maradok hűséges olvasótok és recept-próbálótok:) stgabi

9:05 du.  

Neked is van véleményed?

<< Főoldal